26 apr. 2011

12 - Till SALU - 2 x BM 20

Det gick fort, nu SÅLDA


Till SALU
I långa tider har jag hållt i denna BM 20 som en liten favorit igenom att den varit så väl utrustad. Ser  lite tråkig ut genom att all färg lämnat traktorn men är för övrigt väldigt hel och fin. Om man kan prata om oskruvad så är detta nog vad som menas.
Den är utrustad med såväl el som luftstart, lyse, remskiva, superfina järnshjul och en helt oskadad front.
Om väderhytten är värd att nämnas vet jag inte men rörställningarna för den är där.
Detta uppfattar jag som en mycke intressant BM20.



Traktor no 2 i sammanhanget är ju inte av riktigt samma klass. Den har varit med och vill nog ha lite uppmärksamhet. Den hade varit i gång innan vi köpte den men inte gått så bra på den ena cylindern, den bakre tror jag det var.

Jag rekomenderar eventuellt intresserade att själva komma förbi att kolla.

Annars finns vi på Tel 0511 50535



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar