16 mars 2011

Bilder å text - om samling på framväxt

Vad det är tidsödande detta småplocket  på slutet. Det händer inga stora steg men då det går på känsla mer än kalender så är det helt ok. Det är vist bara bråttom vid två tillfällen, när det skall hämtas barnmorska och när det brinner har jag lärt mig. Vad det heter när man måste skynda sig andra gånger vet jag då inte.

 
Verkstaden när alla gick ikväll. notera "smistät" som kommer från Regulax fabriken i Mariestad

Unos panna som den blir när han skaver och skaver rent. Jämnför tidigare verkstads rapport


Junioren som den står hos Zachows i Höganäs. De jobbar så fort att jag risekerar att bli efter med kedjehjulen
  
Hubern i nytt framskridet läge. Här med sittplatsen i ordning. Märkte att jag blivit äldre och ville ha ett fotsteg som i sin tur krävde ett hantag.  Nu är vi inne på avdelningen fria applicationer.

Vi har i allafall haft igång den någon minut nu så vi vet att det inte blev varmgång på direkten. Kylet är från avdelningen provisoriska applicationer. (kommer att ersättas framledes av ett repoducerat kyl.)

Slutligen transportringarna väl på plats. De förväntas kunna efterdras ytterligare så utrymmet minskar mellan ändarna. Annars får vi väl lägga på en bit där så det inte blir något  dunk-dunk när vi kör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar